Friday, May 1, 2009

cinta seorang pemuda

Saya suka sangat tengok jari-jemari teman wanita saya,cantik betul….SUNGGUH!sampai saya takut nak pegang.Bukan takut patah tapi takut nnti jari-jemari kami tidak boleh saling membantu di satu hari yang amat dahsyat di hadapan Yang Maha Esa.


Saya suka sgt tgk rmbtnya,cantik betul…SUNGGUH!sebab itu saya belikan dia tudung.Bukan sebab cemburu orang lain tengok,bukan!tapi sebab saya mahu rambutnya sentiasa ditutup macam dalam iklan dot….dot…tue sampai bila2…tkot nanti dibakar dek api neraka,di suatu hari yang amat dahsyat di hadapan Yang Maha Pencipta!


Saya suka sgt tengok body teman wanita saya…solid…betul…SUNGGUH!sebab itu saya belikan dia telekung supaya masa”dating”dengan kekasih dia yang utama dia jauh lebih cantik dan berseri menghadapNya saya pun tumpang dapat pahala…syoknya!


Saya sedih sangat bila tengok tmn wanita saya tidak tidur,tidak makan sebab rindukan saya.Saya pun mcm itu juga,si dia Tanya”Apa ubatnya b?”saya pun bagi lah Al-Quran sebagai penerang jiwa.Semoga dia cintakanNya lebih daripada saya.


Saya sedih tgk dia selalu pesan mcm2”mkn,minum,jaga diri,pandu kereta elok2..nnti awk sakit spe ssh?saya juga yg ssh nnti…bla..bla”Tapi bila tgk wayang sama2 terlepas asar dan maghrib begitu sahaja,dia tidak kata satu pun..Aduhh berdosanya saya!


Saya mmg syg sangat dekat dia,sy nak jumpa dia,bersama dia,cinta secinta-cintanya.Cinta yang abadi di dunia dan berksih syg di akhirat...berdating di syurga kerana disitulah tempat yang kekal selama-lamanya.Doakan kami saling ingt-mengingati,insaf-menginsafi.Ya Allah,ampunkanlah kami…semoga kami dpt kekal bersama selama-lamanya di syurga nnti…AMIN!



Wah2…menarik x cite dkt atas…aq pon teruja jgk bila baca…artikel nie…mmbr aq bagi…so aq pe lagi tai par msk dlm blog…aq arap korag enjoy….membca…!!!



2 comments:

Anonymous said...

wahhh...cemmart doe...
2 la...
bab tdg 2 ko ptot blajar,,,
ngeee....
apit

iki/iqa said...

hehe mkn dlo kot ko perli aq...xleh bla
ye2 nnti aq taubat ar...