Wednesday, April 8, 2009

Masakan rimba......(04.04.09)

yuhuuu....heheheh gediklah pulak dekat sini...oke...aku sebenarnya nak cerita pengalaman aku masa camp renjer....aku boleh cakap...BEST,LETIH dan GEMBIRA ..seronok sangat kem tu...aku wakil sekolah aku iaitu teknik...ngeee bangga laa pulak ye.... kitaorang dapat no 3....geram jew...sekolah $#%^@&....hiasan je lebih tapi masakan keluar dari tema nya...iaitu masakan rimba...tapi tak kesah pun...menang dan kalah itu adat pertandingan...sekurang-kurangnya...dapat no 3 dah mencukupi dan menaikkan nama sekolah...hehe sungguh semangat...aku...jah n yus...kitorang...
sertai masakan rimba...menu dia..serawa pisang,masak lemak labu,kerabu mangga,ikan keli dengan air assam,nasi dan air roszel...sungguh sedop...tambah2 serawa pisang yus masak perghhhhh!aku cakap dekat korangkan gerenti nak lagi..Pertandingan ini banyak yang kita boleh pelajari...seperti...berkerjasama,
pandai agihkan tugas..aturkan masa...kreativiti...dan sebagainya...banyak yang boleh pelajari....yang aku sertai ni peringkat daerah...harap-harap dapat pergi peringkat kebangsaan pulak...tapi tahun ni last sekolah...form 5 katakan...tapi tak mengapa...sekurang
-kurangnya dapat pengalaman....cikgu kitaorang....memang sempoi...macam mak n kakak kitaorang...dah laa suka buat lawak..memang tak bosan dengan dorang..tanpa dorang...kitaorang pun tak ada semangat nak masaka wah2....kalau cikgu aku dengar...punca dia bangga hehehe....oke ar sampai sini je aku dapat kongsi dengan korang kepada yang sudi membaca...thanks!.....daaaaa nak tidur esok sekolah





SEMUA GAMBAR DIATAS DITANGKAP OLEH CIKGU FARLIZA DAN CIKGU ROZIAH


SELEPAS SELESAI MASAK

disediakan oleh:yusmunirah
hiasan oleh:aku dan yus

disediakan oleh:yusmunirah

disediakan oleh:yumunirah
hiasan oleh:aku dan jah

disediakan oleh:jah
hiasan oleh:jah
sory lupa nak snap pic ikan keli ngeeee
disediakan oleh:aku
hiasan oleh:aku dan yus

SEMUA GAMBAR MASAKAN DITANGKAP OLEH AKU



MAAF TAK BOLEH NAK SNAP LEBIH DEKAT...ADA ORANG
KACAU BETOL!!

MUKA...LETIH TAPI MASIH BOLEH SENYUM HEHEHE

No comments: