Monday, May 26, 2008

cinta ku dipermainkan-apit

Tidakkah kau tahu sayang
Betapa ku sayang padamu
Engkaulah insan yang ku cinta
Untuk selama-lamanya

Tapi disebaliknya apa
Yang kau berikan padaku
Kasih dan sayang kini tiada
Pilunya di hatiku

Kini kau berubah
Kau tak seperti dulu
Mengapa sayang mengapa
Engkau jadi begini

Kini aku menyesal menyintaimu
Kerana cintaku dipermainkan secukup-cukupnya
Hampalah hatiku dalam percintaan
Engkau membuatku tidak mahu bercinta lagi sayang

Mengapa engkau permainkan
Cinta yang sudah kita bina
Kini kalau tak sayang lagi
Berterus terang padaku

Janganlah engkau menyiksa aku
Tak sanggup lagi ku menanggung
Dugaan cinta yang kau beri
Terhadap diriku

Sakitnya hatiku
Sampainya hatimu
Kau tidak melayan diriku
Seperti dahulu

Cuba kau rasakan apa yang telah ku rasa
Kini pasti kau juga akan menyesali cintaku
Kini airmata pun mula mengalir
Engkau masih belum berubah engkau tetap sama

Kini aku meminta maaf
Kerana hatiku dah tertutup
Untuk dirimu oh sayang
Lepaskan aku, bebaskan aku
Pergilah sayang, jangan kembali lagiCintaku dipermainkan

11 comments:

Anonymous said...

sedey...cm yg aku alami skrg..

nysa said...

huhuhuhuh........sian r...laki cm tuE dA r...x bErAty pErOt...

ayen fareena said...

lagu ny wat aq insaf sbb da prmainkan boy aq..

Anonymous said...

sdeynye lgu nie...cmnie ke prasaan dye..kjamnye ak..

ak n kam00 said...

KJAMNYE AK...CMNIE KE PERASAAN YG DA DYE ALAMI??
AK TA SNGKE AK SKJAM NIE..
COE B..MAAFKAN SYG

HARSYEZAIRY said...

aku men lagu ni.. teringat kisah2 dulu..

Anonymous said...

wOw!!
bEsT gIlEr..

ieyra said...

kjm ny aq..cmnyh kewp prsaan y dy da almi..
aq x sngka aq skjm nyh..
coe pa.. maapkn ma...

nurul sahaja said...

lagu ni mmg mendalam gler mksdny .. sy teringat kan ken sy .. dan kini die suda tiada .. lagu ni akan menjdi kenangan untk sye dan dy ..

Anonymous said...

nyanyi sorang2 , hayati betol3 :')

brader jiwang said...

perghh.. sme mcm keadaan aq skarang la..